Recommendations

Having your children study at the Lyçée Français of Medellín is a challenge both for them and for you as a parent. That is why we collected some tips and recommendations that accompany not only the learning process and the day-to-day life of your children, but yours as a parent and guide.

Robótica

En una sociedad que evoluciona constantemente, las personas hábiles y adaptables con facilidad en tecnología tienen más posibilidades. Estamos construyendo un programa que integra ciencia, tecnología, ingeniería, artes y matemáticas en los planes de estudio y en todos los niveles de grado.